Autor: 021.rs

Novi Sad
21.12.2021.
17:18 > 17:54
U sali Omladinskog centra "Opens" danas je prezentovano kako će izgledati Muzej posvećen novosadskom kantautoru Đorđu Balaševiću.

Komentari 205

  • Ljerka

    09.11.2022 16:19
    Boze, boze...
    Ova gradjevina ne lici na Djoleta.
  • Zokins

    26.12.2021 18:00
    muzej
    Ovo je Dno dna ,a ne muzej!! Kako porodicu nije sramota da ovako nešto radi ?
  • 8. Januar Protest

    25.12.2021 15:09
    8. Januar Protest
    8. Januar Protest protiv Muzeja u Šumi
  • Zokins

    25.12.2021 12:30
    tender
    Da li je raspisan uopšte konkurs za ovo ? Ili je opet u pitanju nagodba porodice i vlasti bez javne rasprave o tome?
  • Ne razumem

    25.12.2021 11:37
    Ovo ludilo
    Ko je odlucio da menja plan grada?
    Univerzitetski centar za pevace?
    Ne ide nikako
  • Stari

    25.12.2021 09:38
    Niste svesni
    Koliko nam je dao, zaslužio je i više. Aj mante se i njega i njegove porodice. Bože kakvi smo postali
  • Detelinarac

    25.12.2021 08:47
    Ajmo Detelinarci
    Ovo neće moći!


  • Jašta

    25.12.2021 08:25
    Ako je grad išta dužan Balaševiću, to je dužna Đoletu, dužna je da ne pravi trafiku u njegovo ime. Ako će članovi porodice sami da mu kaljaju ime neka ih, ali što da se grad ili iko od toga okoristi. Zaista ima ljigavaca.
  • mamam

    25.12.2021 08:15
    oh
    Simbioza njegovog sinka alekse i aktuelne vlasti..... :) :) :) ili bolje da kažem simfonija? ;)
  • B

    25.12.2021 05:29
    muzej sa sobama
    Vise zvuci kao kafana i restoran koji ce da rabe ostavstinu preminulog u ime porodice.
  • CAR SIMEON

    25.12.2021 02:39
    Ulica
    Dajte ime Djordja Balasevica jednoj ulici i u istoj podignite njegovu bistu
    i to ce biti dosta i lepo. Nemojte se izzivljavati.
    Slika muzeja izgleda ruzno.
  • stop muzeju u šumi

    25.12.2021 01:41
    stop muzeju u šumi
    google maps
  • Neoplant

    24.12.2021 23:03
    Botovi nisu politički nego porodični. Na YouTube najjači, ali i po portalima. Prozirno, ali 'ajde. U principu, može im se. Imaju cigla mnogo, kupe šta žele i koga žele.
    A on je platio kaznu kao niko iz mladosti. I ja sam. Učmalio se u vezi, nisam vrednovao dugogodišnju ljubav i oženio Naletušu. Razumeo sam ga uvek.
  • 31

    24.12.2021 22:00
    obzirom da bilo sta drugo sa njegovim imenom bilo oskrnavljeno kao njegov mural naprimer, bolje je dici muzej, jer je za 40 godina karijere to I zasluzio, nepotrebni su detalji gde ce biti, bitno je da ne bude megalomanski
  • Mornar

    24.12.2021 21:36
    Ne znam
    Nisam siguran da li cemo da prihvatimo ovo. On svakako treba sa ima svoj muzej, ali ne takav i ne tamo.
  • ruglo grada

    24.12.2021 15:26
    Betonsko ruglo.
  • MileBukovac

    24.12.2021 13:05
    voleo sam njegove pesme,njegove stihove i opšte,način na koji je razmišljao..sad nešto razmišljam...da li je sve bilo samo fol,dal je bio jeftin trik.
    možda su mrzitelji njegovog lika i dela ipak u pravu..samo maska koja krije neki drugi lik...a nama ostaje samo bol..cirkus u našem gradu
  • Siki

    24.12.2021 12:56
    Ne znaš šta je veći apsurd kod ovog projekta. Da Balaševiću vlast koju je opevao u "Dno dna" pravi muzej, da se pravi karikatura od muzeja koja idejno apsolutno nema veze njim ili da se demolira i ovo malo zelenila u Novom Sadu, što prvi Balašević ne bi želeo.
  • jk

    24.12.2021 12:48
    Nit bi on to hteo,niti treba gradu i nama. Uspomena na njega su njegove pesme.
  • Zokins

    24.12.2021 11:08
    botovi
    Šta sam doživeo da botovi brane Balaševiće od njiegovih ljubitelja i poštovalaca!!
  • PurgerNS

    24.12.2021 09:11
    mislio sam da botovi brane samo političare..ili su i Balaševići sad deo vladajuće stranke...hmm
    vidim ja biće ozbiljnih protesta ako se ova budalaština usvoji
  • Saša

    24.12.2021 09:08
    Nosi to….
    .. postavite dragi prepakovani radikali tu skalameriju kod sebe kući u dvorište, i ne uništavajte mi park u kome sam odrastao!
  • Mrki

    23.12.2021 22:10
    Dal je moguce
    Dugo nisam video na 021 da se u komentarima ljudi sloze.Lepo.
  • TM

    23.12.2021 21:39
    Skromnije
    Verujem da bi Đole voleo nešto skromnije i ne u parku.
  • Običan građanin

    23.12.2021 21:07
    Lošmi, nema postova?
    Mnogo toga dobrog je rečeno, barem neki komentar?
  • Izazov

    23.12.2021 21:07
    Djole legenda
    Ziveo Djole, zauvek u nama! Park necete pipnuti!!! Protest, blokada, teracemo se!
  • PIO

    23.12.2021 21:03
    Fond
    Nikad dovoljno para za "fondaciju". Daj, daj dajjjjj.
  • Noć

    23.12.2021 20:44
    Noć
    Sve ima svoju cenu...i svako...osim onih koji odu neporaženi, neokaljani, nesvesni činjenice da su ih unizili upravo oni kojima su obezbedili život u blagostanju. Ali dostojanstvo se ne nasleđuje, sa njim se rađa. Ili ga imaš, ili ....
  • nesko

    23.12.2021 20:38
    ne ne
    Ne treba nam muzej Balasevicu, ima precih i pametnijih stvari da se na njih trose pare iz budzeta. Npr. vise novca za svako rodjeno dete u NS.
  • Sonja

    23.12.2021 20:29
    Što ne volem
    Ovo je sve baš onako kako Đole ne bi želeo.
  • Dragan

    23.12.2021 19:09
    Djole heroj ulice
    Ispada da je djole veci heroj od nekog heroja,
  • GRBAVICA

    23.12.2021 18:48
    ČUVAJ MI BOŽE NOVI SAD
    Čuvaj mi, Bože, Novi Sad
    zaposednut i poražen…
    Gde je sad onaj lepi grad
    doteran i uobražen?
    Stihovi Đ. Balašević

    Dali ste ikad slušali pesme ili čitali knjige Đoleta Balaševića? Kanda niste.
  • Maks

    23.12.2021 18:08
    Muzej
    Ljudi dali smo svi mi normalni kad dozvoljavamo da nas lešinari i dalje čerupaju a narod nam je gladan a naša deca na minimalcu a oni se baškare s našim parama vlast u Novom Sadu nema prava da sama odlučuje. Onda bi sahrane svih građana morale biti besplatne. Novosađani ne dajte neka zidaju u svom dvorištu.
  • Maks

    23.12.2021 17:53
    Muzej
    Dokle samovolja države da troši nas novac, a decu čemo lečiti SMS i dali se porodica imalo stidi. Sahranili su ga o trošku Novosađana i sad još bi mufte da profitiraju.
  • branićemo Novi Sad

    23.12.2021 15:57
    Branićemo Novi Sad od Snsa i porodice Balašević!
  • Joj

    23.12.2021 15:05
    Đole se okreće u grobu kad su se i njegovi najmiliji okrenuli SNS-u.
  • Da li ste normalni?

    23.12.2021 14:25
    Od toliko važnijih ličnosti za Novi Sad vi pravite hotel i kafanu u univerzitetskom parku pod izgovorom da treba da bude muzej. Ako vam je do muzeja otkupite kuću i preuredite u muzej, kao Mileva Marić kojoj bi btw pre trebalo da podignu muzej, al ne ide sa kafanom. U gradu se konstantno smanjuje zelenilo. Da li ste normalni?
  • DetelinaraDoŠtranda

    23.12.2021 14:15
    Čuju se glasine da su botovi u žešćem problemu- ne vole i ne razumeju Đoleta a Lošmi ih tera da glasaju za hotel u univerzitetskom parku između Galens zgrade i mosta za nigde.
    Još ih više buni to što su iskreni poštovaoci i zaljubljenici u Đoletovo stvaralaštvo protiv mauzoleja...
  • Novosađanka

    23.12.2021 14:00
    Strašno
    Idiotizam! Šta ima da pravimo muzej nekome ko je za života bio vrlo popularan! Ljudi njegove pesme slušaju, citiraju, imaju ploče i diskove kod kuće. Ima zaslužnijih ljudi koji su zaboravljeni!
  • Dođoš

    23.12.2021 13:41
    Muzej za ??
    Mislim da bi Đ.B. protiv toga. Jedina stvar sa kojom bih se složio sa tim izvrsnim muzič.stvaraocem (kažem `muzič. stvaraocem`). Protiv! Jadno je to našta smo spali kad se takvi muzeji prave muzičarima. Tu se tale samo gradske vlasti i omi oko njih. Ide život i ne pita nas ni za šta!
  • kewa

    23.12.2021 13:37
    sto je babi milo... oh, wait...
  • MP

    23.12.2021 13:36
    Đole ovo ne bi odabrao za rezidenciju. Više bi se obradovao rustičnoj arhitekturi salaša. A ni lokacija muzeja u univerzitetskom parku ne bi mu se dopala.
  • Princezo

    23.12.2021 13:27
    vrati se
    Kad u porodici prevlada naprednjačka logika, od demokratskog Đoleta prave perionicu novca.
    Princezo, vrati se.
  • Starosađanin

    23.12.2021 12:56
    @Jagarčec Sanja
    Ne znam koliko ste upućeni ali verovatno je bolje da pojasnim.
    Mi u Srbiji imamo zanimanje BOT. Njih angažuje Naprednjačka vlast.
    Njihova moneta su sendviči- sa salamom za redovno radno vreme, plus salata za prekovremeni rad a dupla salata za rad vikendom i praznikom.
    Oni tako brzo nalupaju minuse.
    Nemojte se jediti.
  • Slomljen bagrem

    23.12.2021 12:39
    Prelepo! Trebalo je samo mnogo veci da bude i da se objekat klonira u svaki NS kvart po jedan. Takodje spomenik u zlatnoj boji sa led sijalicama a u ustima ugradjen zvucnik sa kog bi se pustale pesme da izgleda kao da peva.
  • Ana

    23.12.2021 11:25
    Užas
    Strašno je za šta se sve daje novac,tj.baca.Ako hoće neka njegova porodica da nešto od svoje imovine pa neka napravi muzej,kao što sve mnogo poznatije ličnosti imaju.Ovde država pravi muzej.Pa hajde onda neka svakom pevaču naprave muzej a naro nek Geca u nemaštini.
  • Jagarčec Sanja

    23.12.2021 11:24
    Iz Hrvatske o Đoletu
    Nije moje da se mijesam ali bih htjela reci da bi ovo Đole osudio sigurno.Kao sto mnogi koji znaju kazu bilo bi ljepse na Salajci ili nekom njemu bliskom mjestu. I to nesto skromije. Mislim da se treba napraviti neki podsjetnik na njega..ulica,most,spomenik...ali ovo je grozno. Umjesto da obogate onaj njihov ducan da fanovi imaju bolji izbor za kupiti neke stvari koje ga obilježavaju nego ovo. Njegova je obitelj u meni stekla neprijatelja od kada rade ovo sve sto rade u zadnjih 10mj. Na sve strane micu sve njegovo,zabranjuju,vade se na to da je on tako htio... a sa druge strane rade ovakav grotesni muzej. Sve je to zato sto ono prvo nije profitabilno ili je pre mala zarada za njihov ukus...a muzej bi ipak pridonosio.... Sve obrnuto od onoga sto je Đole bio i sto bi nakon smrti htio. Tuzno i sramotno.
  • Ranko

    23.12.2021 09:25
    Ima li ikoga ko će otvoreno reći da se gradi HOTEL i KAFANA na najlepšem mestu u gradu sve pod maskom ljubavi prema Đoletu a u stvarnosti nema sa njim nikakve veze! Ovo je obična otimačina jedinog lepog parka od građana i studenata Novog Sada. Porodica će malo da paradira i zamaže oči građanima, ko zna zašto su pristali. Možda je vreme za redovan servis a BMW skupo naplaćuje zamenu kuplunga.
  • Profesor

    23.12.2021 03:20
    Ne narusavajte kampus
    Strasno! Neverovatno je da nekom tako nesto uopste pada na pamet.

    Da se radi o izgradnji zgrade nekog od fakulteta ili instituta, razumela bih izbor lokacije, ali za poduhvat porodice Balasevic sigurno ima primerenijeg mesta.

    Ako je cilj muzej, a ne nesto drugo, Fondacija Balasevic moze da zamoli svoje osnivače da poklone
    deo kuce u Jovana Cvijica i eto muzeja.

    Doduše tada muzej nece imati 11 soba za smestaj (??).
  • lila

    23.12.2021 00:24
    ovo?!
    Boze me ti sacuvaj!!!
    Pa, jesu li oni uopste poznavali svog oca i supruga, jesu li razumeli sta je pevao i pricao?
    OVO uopste ne lici na Djoleta.
    Nemojte, molim vas!
  • Zabrinut građanin

    22.12.2021 22:41
    Dok nas zanimaju sa svakakvim ludostima, bio je komentar pre neki dan, da ne zaboravimo sa kime se naš predsednik sastaje u Tirani/Elbasanu, ima i fotografija!
    "Inače, vrlo zanimljiva je i lista ljudi koji će pratiti ovaj skup, a među njima je i predstavnik Atlantskog saveta Džim O'Brajan, direktor Fondacije za otvoreno društvo Aleks Soroš..."(euronews.rs)
    Dakle Velika Albanija, bez granica između Kosova i Albanije je dogovorena i od strane predsednika Srbije prihvaćena.
  • Bane

    22.12.2021 21:49
    Muzej
    Prvo da se raspiše referendum, gde će i dal 'će
  • Novosađanka

    22.12.2021 20:01
    JANIKA
    Sram vas bilo !!! Veliki Janika Balaž ima prelepi spomenik, koji je veći od bilo kojeg mauzoleja. U tome je veličina, skromnih, velikih ljudi.
    Ovo žele da urade individue sebe, a ne Đoleta radi. I da priupitam, čije vi to zemljište i pare dajete SRAM VAS BILO, NIJE TO VAŠA DEDOVINA !!!
  • Lila

    22.12.2021 19:21
    Ovo je sramota. On nije bio ni ratni heroj, ni naučnik niti je imao neki doprinos za grad i građane. Gde je memorijalni muzej posvećen stradanju našeg naroda 1999.? Zašto se ne bavite bitnim stvarima?
  • Nikola

    22.12.2021 18:29
    Kome?
    Ko je pa on da bi mu se pravio muzej? Neka naprave u onoj palati u Jovana Cvijića jednu sobu za komunistički period a drugu za postkomunistički. Svašta.
  • Ns

    22.12.2021 18:21
    Da li to treba Novom Sadu i novosadjanima? Muzej se pravi u kući u kojoj je živeo!
  • Vlada

    22.12.2021 18:20
    Djole bi ima pesmu da napise
    A ja u reci : mauzolej !
  • milja

    22.12.2021 18:11
    istra
    eno, vila u istri zvrji prazna.
    ima sobe, ima bazen, idealna za mlade buduće kantautore.
    nek se deca uče a pri tom neće nikome smetati.
  • Nenad

    22.12.2021 17:42
    Džaba vam novci
    Koja bahatost,bezobzirnost i bezobrazluk, vlasti i porodice!
    Koliko suprotno Djoletu i svemu što je on predstavljao.
    Lepo čovek sve rekao u svojim pesmama...Koja procedura je ovde ispoštovana? I šta je s bazenom na Naselju,gradonačelniče ?Moraćemo na ulicu i zbog ovog.Nema druge.
  • Coolg

    22.12.2021 17:34
    @Perod
    kako to misliš Jole zabranio youtube ??? Kako zabranio ? Kome zabranio ? Ko je zabranio ?
    Pun youtube Joletovih pesama i albuma...
  • 9

    22.12.2021 17:12
    G-đa O
    Bila i ostala ...
    I mladi naraštaji "zaposleni" od I.V. do partije
    protiv koje i čijih ljudi se on borio i pesmom i protestom.
  • Perod

    22.12.2021 17:03
    Djole vam je zabranio yu tube
  • Svasts

    22.12.2021 16:56
    Jadna drzava i narod u njoj kada se narodnim novcem grade muzeji tamo nekim...
    Koga ste pitali,sramota,bolnice nemaju toalet papir a vi se razbacujete tu za ...
    Ljudi da li smo normalni

  • Dusan

    22.12.2021 16:39
    @i baha i lista
    Ti si nesto opasno pobrkao. Ovde su dodjosi manji problem nego ovi njegovi, autohtoni.
  • @ Ali

    22.12.2021 16:27
    Mason bila ?
    Molim te … fokusiraj se
    Clanovi masonske loze su samo muskarci . Braca.
  • xyz

    22.12.2021 16:09
    zar vas čudi?
    A zar se nešto drugo i moglo očekivati od Olivere?
  • Nataša

    22.12.2021 16:00
    Bruka i sramota ako ovo dozvolimo! I morbidno!!!
  • Lole

    22.12.2021 15:43
    Đole je bio moj drugar u mladosti u ranoj mladosti i njegova muzika je kultna u našoj kući. Žena i obe ćerke, unuka i ja - svi je volimo. Ovaj muzej je uvreda za Đoleta. A i kult koji se gradi od njegove žene i dece su nepristojni. Ne uništavajte Đoleta.
  • Valeroja

    22.12.2021 15:08
    Vrtic
    Mislim da je bolje izgraditi vrtic od 300 kvadrata a Djoletu svaka cast
  • Ali

    22.12.2021 14:54
    Odgovor
    Odgovor "Obažavetljki ĐB"
    Ne. Ona je bila mason, lobirala je da u akademiju uđu drugi masoni, a oduvek je bila saradnik udbe. Trpala se u psihologiju, turizam, umetnost, a osim matematike drugo nije znala.
  • Drugarica

    22.12.2021 14:44
    Živ Đole ne bi dozvolio da se koristi park zbog zgrade/objekta/muzeja... Bio je skroman čovek što se vidi samo po njegovim oblačenjima za nastupe ili kako bi on rekao za naša silna druženja. Gramzivost je ipak bila rezervisana za druge članove porodice. Porodica je čudo! Mislite šta bi Đole želeo, ne šta bi vi, nemojte da se krijete iza loše prepričanih reči.
  • Lala

    22.12.2021 14:20
    Preterivanje
    Potpuno neprimereno.
    A gde je onda muzej Miki Antiću?
    PS: a o tablicama NS-MGD da i ne govorimo.

  • Ivana S.

    22.12.2021 14:10
    Sve okej ali
    Ovo je mauzolej, kao neki ratni muzej. Jeste i ja sam plakala kao i skoro cela ex Yu, al' svi su se kompromitovali kad je Sin otisao u SNS i to radi finansiranja spejs šatl projekta.
  • Đoletov zauvek

    22.12.2021 14:05
    Ne lomite mi bagrenje!
    Ja sam apsolutni sledbenik i obožavatelj lika i dela Đorđa Balaševića. Po mom skromnom mišljenu, ovaj predlog je apsurdan. Nema smisla. Kao što su i drugi napomenuli, muzej bi trebao da bude negde na Salajci. Za "kafeteriju sa 11 soba" će trebati i druga ozbiljna infrastruktura, počevši od prilaznog puta i parkinga za toliki broj posetilaca, što bi podrazumevalo asfaltiranje dobrog dela parka pored kampusa. Zar da baš Đorđe Balašević postane deo priče o ubijanju duše našeg grada, besomučnog betoniranja poslednjih zelenih oaza?! Zgrada izgleda grozno, kao neka Orvelijanska policijska stanica ili komunistički centar za prevaspitavanje. Behatonska mafija nastavlja uništavanje grada, sada lukavo sakrivena iza imena porodice Balašević.
  • Mina

    22.12.2021 14:02
    Dno
    Znamo kako je Đole pevao o ovima. Što se porodice tiče, biće i ostaće samo Đoletova porodica. Za više je potrebno mnogo više od onoga što oni poseduju. Lepo bi bilo da nama ne skrnave, ali izgleda da za to treba imati mudrosti. Botovi nikada neće zavoleti našeg Đoleta.
  • Đoka

    22.12.2021 13:02
    Reset
    Ljudi, pa Zmaj je stariji pesnik od Balaševića a muzej mu se nalazi u sopstvenoj kući što nije smetalo generacijama. Dajte onda prvo Zmaju da napravimo u Zmaj Jovinoj ulici s tim da je pola porušimo. Tu bi tek bilo čara. Stvarno je sramota od porodice Balašević zbog njihove gramzivosti, da ne govorimo o Vučeviću i Co. koji nisu dali da se održi balaševićev koncert u gradu.
  • Ns

    22.12.2021 12:55
    Pored mauzoleja na novom groblju još i muzej , ko je ovde lud?
  • red justice

    22.12.2021 12:23
    Sram da vas bude. Nađite neko drugo, prikladnije mesto za to.
  • sanja

    22.12.2021 11:52
    Svim srcem
    sam da se Balasevicu oda priznanje, jer tako velikog , suptilnog pesnika nikada do sada nismo imali…Ne slazem se da to bude u Univerzitetskom parku !I onako male zelene povrsine da se pretvaraju u gradjevinsko zenljiste! Taj manir mora prestati!Ponavljam obozavam Djoletove pesme i ovo nema veze s njim.
  • Mima

    22.12.2021 11:30
    Šteta...
    Đoleta slušam već preko 30 godina i stvarno mi je žao što sada neko pokušava da oskrnavi njegov lik i delo...
    Dositejeva, Cvijićeva, Salajka to su sada već "putevi hodočašća" (kako sam pročitala na fejsu) i to obilaze njegovi fanovi jer žele da vide i dožive njegove pesme. A ne park...
    Šteta... Nadam se da će nadležni još jednom poslušati njegove pesme i razmisliti o tome šta bi on želeo!
  • Booking

    22.12.2021 11:12
    pa kad za godinu, dve izadje na bukingu: GARNI MUZEJ BASLASEVIC, provedite nezaboravne trenutke u tematski uredjenim sobama po djoletovim pesmama, u mirnom delu novoga sada, okruzeni zelenilom, tik uz dunav kojeg je balasevic toliko u svojim pesmama pominjao. Parking obezbedjen.
  • Mita

    22.12.2021 11:05
    Podbarac
    @ I
    Da si ti sa podbare znala bi bar toliko da nisi podbarkinja, kao što i muškarac sa podbare nije podbarkinjac.
  • Ovde se ne zna...

    22.12.2021 11:02
    ... ko je ko, ne zna se
    da mi je neko pricao da ce na 021 stranacki botovi iz jkpova lupati minuse vaskolikom razocaranom gradjanstvu a u korist prezimena koje iskonski ne podnose, tj da ce ovde biti u oljinom kapacitetu...
  • Gabi

    22.12.2021 10:39
    Besposlena porodica mora od nečega da živi. A park ne damo! PROTEST!
  • R

    22.12.2021 10:24
    botovi dobili obećanje da će u muzeju svi biti kustosi...plata 30,000 državna
  • aa

    22.12.2021 10:15
    Problem je sto ljudi ne mogu da odvoje dostignuca umetnika/sportiste od karaktera te osobe. Mislim i na Djoleta, i Noleta.. Branka Kockicu.. ma ima brdo takvih javnih licnosti. Cemu sad ovo sablaznjavanje i jos kao "da je on ziv ne bi on to dozvolio..." i slicno. Zasto ne bi?
    Problem je u nama koji sebi dozvolimo da takve osobe podignemo na visine gde ne pripadaju - i Djole kao muzicar, i Nole kao sportista... Jeste dobar muzicar, jeste dobar sportista, ali molim lepo, ne znaci da nije los kao covek i nemam nameru da od njih pravim nekog idola.
    I dzaba se ovde nerviramo.. tamo ce osvanuti taj "objekat", motel, kafic... da gospodja leci svoje frustracije i puni svoje dzepove, zivi na visokoj nozi. I to u dvoristu Univerziteta, lepo pored Dunava.
  • Šerbedžić Vera

    22.12.2021 10:11
    Balaševićev duh
    Ovo jednostavno nije ono što bi Đole htio. Nemojte mu to raditi a ni nama koji smo voljeli i ljubili uz njegove stihove i na njegovim koncertima. Ima on svoj muzej ..u svima nama diljem bivše Juge ostavio je puno toga što ne bi stalo ni u jedan muzej..ništa materijalno ali dovoljno da se pamti generacijama
  • Sobe

    22.12.2021 09:45
    Alo bre
    Sobe za izdavanje? Pa nije normalna ova alavost i vecna glad. Dzabe vam pare....
  • Iz pesme

    22.12.2021 09:18
    Dno dna
    Po meni je naj bolje da se apartmani zovu "Savić" a muzej da ima dnevni meni i lep veliki restoran i obavezno čitaonicu gde će gospođa Savić praviti promocije svojih prepisanih knjiga. I obavezno ulaznice u isti preko gigstika ili biletarnice.....kako već to ide po evropski , možda i jedan bagrem zasaditi u sredinu sa zadenutom sekirom u isti i ozvučenje gde će ići pesma "ne lomite mi bagrenje " i " Olivera"
    Ajoj Đole ala si zglaJzno od kad ti žena pravi marketing.
  • Teta Vera

    22.12.2021 09:15
    Dno dna.
    Pare, pare, pare...
  • ex chapman

    22.12.2021 09:00
    Fondacija
    Olivera je trazila da se u sklopu muzeja napravi jos i prodavnica i kafeterija sa 11 soba? alal vera Djenka
    ajde ipak da se ne pravi NIKAKAV muzej Balasevicu nego da se kuca u Jovana Cvijica pretvori u spomen-kucu. tu vec ima i lokal, pa nek dodaju i kafeterij i i 11 soba...
    a grad bi mogao u spomena Balasevica da posadi neki park, ne ono park u smislu betoniranja staza, postavljanja klupa i sl. nego samo da se planski zasadi drveće, cveće, žbunje, trava i taj park onda nek nazovu Balasevic
    stvarno ste dosta "unapredili" taj NS. vise niko ne moze ni da ga prepozna. sad je mozda vreme da se malo stane sa "unapredjivanjem", da se ljudi malo priberu od sveg tog "boljitka"
  • Iz pesme

    22.12.2021 08:57
    Dno dna
    Đole se prevrće u grobu ...
  • Лордан

    22.12.2021 08:56
    Срамота
    Већ изузетно мали парк је најпре смањен зградом Ректората, а сада и планираним музејом. Његов рекреативно-зелени садржај одређен ГУП и ДУП је поново ревидиран. Нису уважили амандманд струке окупљене у ДАНС, јер им свака градња пружа могућност уградње. Скарадано је да ова власт против која је покојни Ђоле био сваким атомом свог бића, присваја га и одаје му 'почаст' на овај непримерен начин. Син и удовица су одавно у лукративним диловима са градоначелником. Салајка је било подесно место, ако је уопште било потребно аутору, након легата остављеног у поетици његових песама.
  • Dragec

    22.12.2021 08:55
    XXX
    "Spomenik" Oliveri!
  • M

    22.12.2021 08:44
    11 soba "na dan", za svaleraciju, a ispod kafic... I sve to u univerzitetskom parku. Ovo kao da je skinuto sa njuz.net. :) Mogli ste napraviti nesto prikladnije i skromnije u njegovoj ulici.
  • i baha i lista

    22.12.2021 08:44
    Nije Djole bio za muzej.
    Garant bi vam dodjosima kazao kako ne bi volo da bude ko neka vostana figura madam Tiso, niti neki tamo preparirani fazan.
    Djole je hteo samo da njegovi svi budu dobro i da mu ne zamere, a ako mu i zamere da se bar ne ljute.
    Znao sam ga vrlo dobro, sta je preziveo i kako je ziveo. Sad i posle smrti njemu ne daju mir koji je voleo.
    Bilo je ljudi koje je stvarno voleo i postovao. Od tih siromaha iz kraja koji prodaju sta nadju u kontejneru na najlonu, pa sve do butikasa kojima inspekcija uzima caksire iz izloga a pise kazne jer nemaju dva lavaboa u wc-u.
    Sve ih je voleo i razumeo, a verujem da ako bi neko hteo da se oduzi njemu licno, bila bi to neka pesnicka borba za slobodu, koju vise nemamo, al bar da se neko seti da je opeva, da se malo trgnemo u Djoletovom stilu.
  • O tempora

    22.12.2021 08:21
    Žalosno
    "Grad kulture", "Prestonica kulture", hoće da napravi muzej jednom pevaču i zabavljaču. Grad koji ima Maticu srpsku, i mnogo zaslužnih i velikih ličnosti, nekadašnja Srpska Atina.
  • Makijato

    22.12.2021 08:11
    Pera
    22.12.2021 • 03:44
    Dno dna
    Ima mnogo Djoletovih pesama koje opisuju besmisao ovakvog predloga, i mnogo drugih koje bi trebale biti smernica i porodici i gradu kako bi secanje na njega trebalo da izgleda.



    Da pero, ali postoji i pesma koja se zove OLIVERA.
  • Mun

    22.12.2021 07:59
    Kolika bahatost poridice Balašević u sprezi sa vladajućom garniturom. Velika sramota koju ni Dunav neće oprati.
  • /

    22.12.2021 07:35
    /
    ne lici ni na kucerdu na lakat.

    ljudi, ovo je kic po svim definicijama i to akademski.
    ruzno, nefunkcionalno, bez potrebe, bez svrhe i ne predstavlja onog iza koga se krije
  • Saša

    22.12.2021 07:27
    nebuloza
    Balašević je prvi koji bi se sprdao sa ovom idejom. Da, zaslužio je da dobije muzej, on je proslavio ovaj grad, ali ne na ovaj način. To bi trebala da bude njegova kuća u kojoj je živeo i stvarao, a ne ovaj ružni bunker.
  • Ns

    22.12.2021 07:25
    Porodica ce, u zelji da profitira na njegovom imenu, upropastiti sve sto je on stvarao.
  • Veverica

    22.12.2021 06:58
    Balasevic je pevao druze tito mi ti se kunemo racunajte na nas. Sad je dosao na red da njegovi zive od nas a i unuci kao i kod svih od 45te. Samo ruse i parazitiraju. Mislim da ns ima i drugih zaslizmih gradjana drugih politickih orjentacija. Ovo su sve neo liberalno komunisticke grupacije. Progresivno betonske.
  • Slobodna Vojvodina

    22.12.2021 06:46
    Djordje NIKAD ne bi na ovo pristao. Otvorite mu jos i kazino, pa da bude "komplet". SRAM DA VAS BUDE! Napravite Festival u njegovo ime; ne ovo PRANJE PARA. A dizu mu njegovi najgori neprijatelji.
  • jovica s brcima

    22.12.2021 06:32
    kantautora nisam voleo kao coveka... njegovo stvaralastvo zasluzuje da dobije muzej... pitanje gde? ce uvek imati one koji su za i koji su protiv kao i svaka ideja o nekom stvaranju ili promeni necega...
    ali to da muzej dobije sobe kafic prodavnicu smestaj od 11 soba... ma dajte da zaradjujete jos vise na pokojnom muzu ocu... jer bez njega ne znam da li bi vozili a8, ziveli kako zivite....jadno !!! znaci jedan park Becicima za biznis drugi Balasevicima... treci je skracen zbog Babicevih kvadrata... sta bi sa dino parkom???
  • Ns

    22.12.2021 06:26
    Joj joj
    Muzej na pogresnom mestu.Nediraj te parkove
  • NSCitizen

    22.12.2021 05:07
    Lajte kere varosanke
    Da je Djole ziv rekao bi vam sve isto kao u svojo pesmi "Kere varosanke" ili "Lajte kere odlicno vas znam... Ovaj muzej sa sve motel sobama vise lici na pokusaj da se Djole degradira nego zadrzi u lepom secanju.Na zalost deo porodice Balasevic izgubio je konpas odnosno vratio se na "fabricka podesavanja"koja je imala pre braka i ovo su posledice.Apelujem na "zdrave i normalne clanove porodice Balasevic (ako ih ima) da sprece ovo i zastite ugled svog i naseg Djoleta.Obicnog a tako emotivnog Vojvodjana i Novosadjana.Sve ostalo je prljavstina koju nudi ova vlast.
  • Obozavateljka ĐB

    22.12.2021 04:09
    ALI....
    Vise smisla bi imalo da se muzej na toj lokaciji nazove po npr mnogo zasluznijoj osobi, profesorki tog UNS, Olgi Hadzic, clanici SANU koja je rodjena, zivela i radila u Novom Sadu.
  • Pera

    22.12.2021 03:44
    Dno dna
    Ima mnogo Djoletovih pesama koje opisuju besmisao ovakvog predloga, i mnogo drugih koje bi trebale biti smernica i porodici i gradu kako bi secanje na njega trebalo da izgleda. E sad, ili ja nisam dobro kapirao Balasevica, ili se nista od njegovog duha nije prenelo na porodicu, koja je prva trebala da digne glas protiv ovakvog resenja, a ne da jos i razradjuje detalje projekta, koji su u najmanju ruku neprimereni...
  • NS u srcu

    22.12.2021 03:31
    Djole Balasevic je bio zabavljac i estradni "umetnik". Izbacen je iz Jovine gimnazije kao los ucenik. Koliko je meni poznato nije zavrsio ni jedan fakultet. Kao sto neko reci, nije bio ni naucnik ni eminentni profesor Univerziteta u Novom Sadu da bi mu Grad pravio muzej u Univerzitetskom parku. Parkovske povrsine treba ostaviti Gradu i gradjanima. Ako porodica (ili eufemicno "Fondacija Balasevic") zeli napraviti muzej, mislim da bi najbolja lokacija bila u Cvijicevoj ulici. Zasto su sobe potrebne u muzeju? Obidjete muzejsku postavku za 20 min i idete svojim putem. Ko jos spava u muzeju? Kome bi isle pare od iznajmvljivanja soba, prodaje suvenira, i ulaska u muzej. Onaj ko je ulozio pare u biznis (iliti izgradnju muzeja) bi trebalo i da ima finansijsku korist od istog. Trositi pare iz budzeta Grada, i to dati porodici, nije ni moralno ni legalno. Djole to nije zasluzio. Ne lomite granje u parkovima Grada!
  • Oaj

    22.12.2021 01:25
    LikjeBed
    To samo može tupak šupkur od gradonačelnika. Samo je rodny krakati bio gori od ovoga. Ne znam kako je na ovu blamažu porodica pristala. Đole se okreće u grobu. Život je posvetio borbi protiv ovih a sad mu oni dižu mauzolej. Jezivo
  • Ljubica

    22.12.2021 01:22
    Muzej čoveku koji nema maturu
    Stari Novosađani još pamte Đoletovu ploču Umesto mature, koju je sin napravio za mamu da je uteši što nije završio pkolu već postao muzikant. I sad se neko setio da mu podiže muzej pored Rektorata i na par metara od tri fakulteta. Tako je to kad predlažu i odlučuju oni koji ne znaju da za studiranje treba mira. A oni hoće kafanu, šoping, parking i sobe da sem valda, izdaju na sat? Smejaće nam se ceo svet ako ova glupost zaživi. Sredite taj park i nemojte blokirati pogled na tvrđavu. Vojvođanima treba širina, a ne betonske skalamerije koje će da tonu u pesak. A kafana i soba za dnevni odmor ima po Novom Sadu i previše, ne mora još i u kampusu da se deru pijani i bahati. O betonu i parkingu ne treba trošiti reči. Ne dirajte park!
  • Marko, Liman

    22.12.2021 01:01
    Tu odmah pored da bude Andrlin muzej. Muzej Branka Andrića - Andrle. Ali molim, nešto monumentalno, bar na 1000 kvadrata.
  • S

    22.12.2021 01:01
    A sta ce se izloziti u tom muzeju, Djoletove mosti? Niko ne kaze nista o tome...
    Nisam nesto sigurna za taj 'stan na dan' , uprkos tome sto mi je gospodja B. izuzetno simpaticna i svidja mi se kako pise, cela ideja je onako malo dekadentna...ajd, videcemo na sta ce sve ispasti...malo mi jadno to sve...
  • Ја

    22.12.2021 00:58
    Ђоле је, већ, себи подигао споменик за живота, а и музеј, тако да су, тамо неки, објекти,мање више, небитни.
  • Likovno

    22.12.2021 00:16
    Sve ove godine hodam po papirusu pazeci da mi se zivot i posao slucajno ne sretnu sa oliverom.
  • Vasilij Zajcev

    22.12.2021 00:13
    Kusturica - mokra gora
    Djokovic - gale muskatirovic
    Balasevic - muzej sa smstajnim kapacitetima i ugostiteljskim objektom


    Njihovo pravo da im se da na upravljanje nesto sto je u javnoj svojini
  • Zoki021

    22.12.2021 00:05
    značajni ljudi
    Da li muzej ima Mika Antić, Janika Balaž ili Ferenc Feher u NS ? Nemaju ,a i oni su zaslužni !!
  • Syracuse

    22.12.2021 00:03
    A disko “Napredak” ?
  • Marko

    22.12.2021 00:00
    @Laki
    Eto ti sad pevač značajniji od akademika i naučnika. Šta vi ljudi pričate, daj se saberite. Naučnici spašavaju živote, dovprinose napretku čitave civilizacije i društva, rade stvari koje ne možete ni da razumete, valjda je u tome i problem. Sad ispade kantautor bog.
  • nikoz

    21.12.2021 23:55
    botovi dobili zadatak....nema im spavanja
  • Pi ja vi ce

    21.12.2021 23:42
    Familija je cudo, svejedno dal se naziva po velikom umetniku sa salajke ili najboljem teniseru.
  • Ivan

    21.12.2021 23:36
    Sta kaze Galens, gde bi bilo top?
  • Lily

    21.12.2021 23:29
    Jezivo
    Čime se bavi fondacija? Prodajom suvenira? A sada će o našem trošku izgraditi muzej, doživotni direktor Olivera B. , 11 soba, kafić, pa ima posla za celu familiju. A Đole se okreće u grobu...Ili je sve bila laž...
  • ovdašnji

    21.12.2021 23:13
    opaaa...ma jesu li to botovi dobili novi zadatak...
    ne brane oni balaševiće nego stiglo naređenje iz gradske kuće...kabinet gradonačelnika
  • bljuc

    21.12.2021 23:10
    Štetočine. Jedino što znaju je da uništavaju drveće. I sve zbog pohlepe. OK, imaćete para, to vam je jedino važno. A šta ćete disati sutra? Hoćete li novcem kupiti vazduh?
  • Bojan

    21.12.2021 23:07
    ...
    Ahahaha, samo u selendri na steroidima
  • Pecaroš

    21.12.2021 22:38
    ko se seća one sprdnje od filma "kao rani mraz" za koji je grad i pokrajina dala novac a on je danas u vlasništvu porodice Balašević.
    Mi platimo oni gazde..pa gde to ima
  • bora

    21.12.2021 22:35
    @nik
    Novi Sad je postojao i pre Balasevica.Ko to zna Novi Sad po
    Balasevicu?Sto bi turisti isli na tu lokaciju pa je dobra.A sto se
    tice samog parka uzet je deo zbog rektorate, pa parkinga i to
    jedno 50m sirine i 200m duzuine.Zao mi je sto porodica ne
    primecuje politicki marketing zloupotrebljavajuci Balesevica.
  • Dođoška

    21.12.2021 22:23
    Obožavam Đoleta. Što se mene tiče on će vječno biti živ, ali slažem se da se ne bi smio uništavati park u svrhu muzeja. Na kraju, krajeva, fanovi i tako obavezno posjećuju adresu J. Cvijića 33, a pored te kuće je galerija "Planeta dvorište" (bivši "Svitac") koja bi po meni bila idealna za Đoletov muzej.
  • Zaks

    21.12.2021 22:19
    Hotel Balasevic
    Bice lep pogled na Dunav i Tvrdjavu za elitne goste na elitnoj lokaciji, a ima i parking, posle malo setnjica preko pesackog/biciklistickog mosta do djave. Krenuli su vec da grade onu zgradu Biosens iza Pmf, pored muzej/hotel, u radnickoj kod vodovoda se isto gradi na onoj praznoj parceli 3lateral je dobio plac tako da polako kej ide u zaborav dolaze neki novi klinci a mozda ostane mesta za Akademiju mladih lidera pored muzeja/hotela. Svrbi ih svako drvo i prazno mesto u gradu. Pravi ste Orci samo bi da secete i da krsite, a pa ne moze garisa Becarac je nas!
  • Rango

    21.12.2021 22:18
    Ako umrem mlad
    Posadi mi na grobu samo ružmarin
    Ne dozvoli tad
    Da naprave od toga tužni treći čin
    Nek mi ne drže govore
    Nek drugom pletu lovore
    Ako umrem mlad
    Zaustavljen u koraku i snu
  • Podbarac

    21.12.2021 22:05
    Ju, koji blam.
    Tolko.
  • Djomla

    21.12.2021 21:41
    Vidim
    Izgleda po komentarima da je I narod za muzej ipak su to narodske pare ili kako to ide...
  • fuj

    21.12.2021 21:23
    Projekat za uhlebljenje cele porodice o trošku građana.
    Kako bi bilo da muzej otvore u kući, o svom trošku?
  • Dipl. Inž.

    21.12.2021 21:16
    Fuuuuujjjj
  • Mozak na odmoru

    21.12.2021 21:15
    Ne lomite nam bagrenje
    Spomen soba u njegovoj kuci, sa spomen plocom na njoj, stalna postavka u muzeju grada (ako imamo to), ulica sa njegovim imenom i spomenik na Salajci, jer to je bio njegov kraj. I to je to, mozda neki festival ili tako nesto, pa nije Tesla da mu se dize Muzej, pa nema ni J.J Zmaj svoj muzej npr,. Ovo ni sam Balasevic nikada ne bi zeleo, bar mislim, posebno ne na ovom mestu. Ne kvarite uspomenu na posa vasim kombimacijama.....
  • /

    21.12.2021 21:09
    /
    zar im nije dosta 'magacin'?
    mogu i tamo napraviti taj muzej
  • Ne damo park!

    21.12.2021 21:03
    U tom parku ne treba NIŠTA da bude sem zelenila. Ostavite park na miru. Nije bitno da li je neko voleo ili mrzeo Balaševića. Ovo je idiotizam. PROTEST!
  • Бране

    21.12.2021 21:00
    Музеј у парку
    Шта ће музеј певачу у универзитетском простору и то са собама за преноћиште. Нови Сад град културе.
  • Salajka

    21.12.2021 20:57
    Možda Djole treba posthumno da završi fax?
    “Nada za večite studente” - ime motela … na pr.
  • Laki

    21.12.2021 20:33
    Odgovor
    Vidite, nije bio akademik a bio je nešto daleko značajnije... A Vi koji to nw razumete, ne ljutim se na Vas, sažaljevam slučaj, nije Vama lako živeti tako skulen unutrašnji život
  • I

    21.12.2021 20:29
    Eto
    Mostar se oduzio Brus Liju (nije se tu rodio). Novi Sad je dužan nasem velikanu dostojno obeležje za buduće generacije...i da udje u lektiru i istoriju.
    Podbarkinja, rodjena u Gundulicevoj.
  • Lili

    21.12.2021 20:28
    Neko obeležje na Salajci ima smisla, ali u bilo kom parku NE!
  • E

    21.12.2021 20:28
    e
    Ostavite park na miru, napravite novi park u gradu pa ga nazovite kako hoćete u znak na sećanje Đ. B.
  • Miša

    21.12.2021 20:22
    Ovo je goteskno i predstavlja izrugivanje i Balaševiću i Univerzitetu. Bio je slobodni umetnik a ne naučnik ili profesor. Treba li turisti da vrve po univerzitetskom kampusu?
  • Lili

    21.12.2021 20:20
    Porodico i gradonačelniče, upropastiće te njegov lik i delo forsirajući tu gradnju zgradurine u parku, na to malo zelene površine koje je inače sve manje u gradu. Ne iživljavajte se!
  • saller.ns65

    21.12.2021 20:19
    A,zašto njegovu kuću ne preuredite u muzej?
  • Marko

    21.12.2021 20:11
    Ns
    Jos fitnes i soping centar i to je to. Balasevica volim da slusam, kupovao ploce, bilo mi tesko kada je preminuo, ali ovo kao da je vic, neko zezanje. Ne znam, mozda gresim dusu...
  • biba

    21.12.2021 20:09
    palanka
    ostaje palanka..
  • Neko

    21.12.2021 20:01
    Samo kazem
    Ovo je uzasno, nisam ni znao da se tako nesto planira a kamo li da je blizu realizacija.
    Mislim da novosadjani treba da se pobune, ovo je potpuno neprimereno i protiv duha Djordja Balasevica!
  • Moon

    21.12.2021 20:00
    smarate s Balasevicem
    Sram vas bilo.Bolje da ste sredili puteve po gradu,najuzi centar ni na sta ne lici, rupa do rupe! Podignite mu spomenik, po cemu je zasluzio ista vise?
  • Lala

    21.12.2021 20:00
    Muzej Đoki , veću glupost odavno niko nije smislio
  • Nik

    21.12.2021 19:59
    Evo nešto malo drugačije. Ideja je dobra i podržavam je. Pre svega, mesto je dobro jer će biti pristupačno turistima, a mnogi znaju za Novi Sad zbog Balaševića. Takav objekat treba da budu deo turističke ponude grada. A povika da se to ne pravi u parku izgleda da dolazi od onih koji nikad nisu ni bili u tom "parku", jer to uopšte ne liči na park, to je jedna prilično zapuštena površina, opasna za prolaznike, jer topole padaju čim dune jači vetar (grane pogotovo), a služi uglavnom za šetanje pasa. Tu nećete videti ni decu da se igraju (poput Dunavskog parka), ni šetače (bez pasa). Ovo je prilika da se to sve uredi, ima tu dosta prostora za zelenilo, ali lepo i uredno.
  • MarkoNS

    21.12.2021 19:56
    sve zagade...
    I meni više liči na već viđen projekat:

    1. sagradi/potroši novac iz budžeta,
    2. obavesti građane da propada ili nije isplativo,
    3 prodaj privatniku i prenameni u aktima.

    Ono čudo od Dino parka je bila investicija tog tipa. Pokupili naš novac, ostale raspale plastike da se odnesu na đubre.

    Đole je ceo život išao težim putem, no sačuvao je obraz, pristojnost, dostojanstvo i svoje "ja". Šta god radili, koliko god skrnavili, ovo se ne može izbrisati.
  • Braca

    21.12.2021 19:40
    Ne mislim da je predložena lokacija idealna može se polemisati da li bi bilo bolje da bude na drugom mestu ali muzej svakako treba da postoji. Kada Liverpul može da ima muzej Bitlsa onda i Novi Sad mora otvoriti jedan posvećen Balaševiću. Mnogi umetnici svuda po svetu imaju spomenike i muzeje ova sredina mora da se oduži Balaševiću na svemu što je učinio za njenu promociju i ugled. Želim da se naš grad identifikuje sa ličnošću tog formata i širine duha koji je uspeo da ime Novog Sada sa ponosom pronese celim svetom.
  • Salajcanka

    21.12.2021 19:33
    Organizovati proteste
    Da li je gospodin Balasevic bio akademik pa mu treba podizati muzej u Univerzitetskom parku.
    Tu treba otvoriti savremenu biblioteku da svi studenti imaju besplatan pristup.
    Gospodja Olivera o svom trosku u njegovoj kuci neka otvori muzej,naplacuje ulaznice , prodaje suvenire pa ce zaraditi.
    O cijem trosku gospodo gradite muzej!!!
  • Slucaj

    21.12.2021 19:31
    Je l neko nekada video muzej sa smestajnim kapacitetom? Ovo je bolesno.
  • CAR SIMEON

    21.12.2021 19:31
    Не треба Ђорђу музеј
    И ја сам мишљења да је претерано правити мзеј Ђорђа Балашевића.
    Настрану, сви смо га волели и поштовали, али да ли ћете имати чиме да попуните пун музеј? И зар град нема кориснијих потреба за друге објекте?
    Мислим да је довољно да се његовим именом именује неки објекат, да ли мост, библиотека, неки музички салон и слично. Мислим, господине градоначелниче да сте у овом случају прегломазни и да то можда радите више ради своје славе, шта после вас остављате граду.
  • Miroslav

    21.12.2021 19:29
    Hotel motel balasevic
    "napredni" balasevici
  • Gospodja NS

    21.12.2021 19:27
    Uzurpatori
    Uz svo duzno postovanje umetniku, molim Porodicu i Gradonacelnika da prestanu uzurpirati Novi Sad. Cela jedna zgrada za muzej DjB? I hotel? I kafetrija? I gift shop. Sad ce i NS imati Kucu Cveca. Ma dajte molim Vas. I to za nase pare, ne njihove. Da nije tragicno bilo bi smesno.
  • mrva

    21.12.2021 19:23
    Kao što su onomad kradikali podigli spomenik Pekiću, sada će ta ista apsurdma vlast da pravi muzej Balaševiću. Inače je bilo dovoljno nazvati neki most po njemu (ili novi ako je već u planu) bilo bi neuporedivo prikladnije.. ali ne, mora megalomanski.. Muzej! Ti jadni ljudi nisu razumeli jedan Djoletov stih. Naravno tu je i ono da se gradi.. jer ova vlast je poznata po transparentnim projektima i nenameštenim tenderima.
  • novosadjanka

    21.12.2021 19:21
    kad se nekom moze
    Volela sam Djoleta, zaista. Njegove pesme su dirale u srce i dusu, podsecale na neka lepa, stara vremena. A sta je ovo? Kako je moguce da se dobije saglasnost za zgradu na ovom mestu? I sta ce uopste cela zgrada za Djoletov muzej? Od toliko praznih prostora treba da se zida ovolika zgrada? Kad si Gradonacelnikov prijatelj ocito sve moze! Zalosno. Bahatost pre svega!
  • Liman

    21.12.2021 19:21
    Radio je iseljen da bi u toj zgradi bio otvoren muzej 21. veka. Odustalo se od muzeja, jer nemaju eksponate i mnogo košta, pa su sad ovo smislili. Ni tu baš nema eksponata, osim da naprave voštane figure, a to već radi Palma. I još da grade zgradu s podrumom pored Dunava. Topole su sađene da bi se zadržao pesak da ne leti na sve strane i treba ih ponovo saditi, brzo rastu, a ove stare ukloniti jer se lome. I urediti kapus. Dok je zelenilo imalo čoveka zaduženog za kampus, to je na nešto ličilo, a sada kaljuga kao i ostatak grada.
  • Bakica

    21.12.2021 19:19
    Скарадно
    Само извуците кључне речи и видећете да је ова идеја потпуни идиотизам:
    Универзитетски парк/музеј/кафић/11 соба за смештај
    Па на шта ово личи?!
    У тзв.престоници културе, где се паркови јако ретко виђају, а толико су потребни, правити ову скараду, било би жалосно..
    Није Ђоле то заслужио..а нисмо ни ми његови суграђани..
  • pitam za druga

    21.12.2021 19:15
    Koja ce biti namena tih 11 soba, ko ce ubirati profit prodajom merorabilije i ko ce voditi muzej koji ce biti novi entitet u sistemu lokalnih ustanova kulture?
  • Lol

    21.12.2021 19:14
    Sramotno!
    A ko će voditi taj biznis sa prodavnicom, kafeterijom i smeśtajem od 11 soba koje je Fondacija Balašević predložila da bude u okviru muzeja? I kome će ići novac koji tu bude zarađen? Građanima koji će finansirati gradnju muzeja kroz porez? Ili Fondaciji, tj. porodici?
    Nije ni čudo što se, uprkos zahtevima građana da muzej bude na Salajci, gura projekat muzeja u Univerzitetskom parku. Ekskluzivna lokacija, pored samog Dunava, u parku, za prodavnicu, kafeteriju i hostel sa 11 soba, a dzabe.. Pa zna se kome je to najviše u interesu... Novosađanima sigurno NE.
  • Sale

    21.12.2021 19:14
    Ostavite park na miru gradite na nekoj galensovoj parceli kad ste im sve dali zlocinci..
  • NS-LIMAN

    21.12.2021 19:09
    Zašto?

    Mislim da se ni Đoletu ne bi svidele polemike i komentari na ovu suludu ideju. Đorđe Balašević sigurno zaslužuje spomen obeležje u našem gradu, ali zašto baš u Univerzitetskom parku, zašto ne negde u njegovom kraju grada koji je toliko voleo i opevao u mnogim divnim pesmama. Kakve veze ima Balašević sa Univerzitetom? Zar UNS ne zaslužuje univerzitetsku bibioteku ili neki centar koji bi koristili studenti i da li imamo naučnike i profesore koji su nas, kao akademsku zajednicu, više zadužili? Zar nije to primerenije. Sigurna sam da bi se i Đole složio, ali ne i gospođa Balašević.....A ovaj hotelčić i prodavnica treba nekome da donese novac. Gradonačelnik govori Grad će obezbediti novac, a čiji je to novac gospodine Vučeviću, naš ili vaš???
  • Kimi

    21.12.2021 19:06
    Ja sam za protest
    Ljudi ovo se DESAVA U NS
    Ne u Loznici u NS
  • LUKA

    21.12.2021 19:01
    Razumem da je bio nas pevac ali dizati. mauzolej mislim da je sramota od strane gradonačelnika. Zar mi nemamo neku istaknutiju licnost kome ni ni spomeniknnismo podigli
  • Miaa

    21.12.2021 19:00
    Salajka, a ne park!
    Zbog porodice koja se slizala sa vlašću, i zajedno prave besmislene projekte, Novosađani će omrznuti Balaševića. Sada kad se pomene prezime Balašević, jedino osećam odbojnost.
    Muzeju nije mesto kod Univerziteta i u parku, već negde na Salajci!
  • V

    21.12.2021 18:59
    Stetocine ne dirajte to malo parkova!!!
  • Petra

    21.12.2021 18:57
    Nema sanse!
    Eto jos jedan razlog za novu blokadu puteva!
    Vidimo se na ulici!
  • Salix

    21.12.2021 18:56
    Za života se natezali, svega je bilo... Lupinga političkih i raznih. A sad neku novu Kuću cveća sa 11 soba, i svi zadovoljni.
  • Licemeri

    21.12.2021 18:55
    Dok je Đole bio živ nisu mu dali da organizuje koncert u Novom Sadu a sada mu dižu hotel sa kafeterijom. Sramota.
  • Natalija

    21.12.2021 18:52
    sramota
    Ne vidim potrebu da jedna takva diskutabilna licnost ima muzej.Ovaj grad je imao vece velikane pa ne maju obelezja.
  • Rade

    21.12.2021 18:49
    Vrhunac ludila i poltronizma .
  • Građanin

    21.12.2021 18:39
    Ko nas pita
    Bilo je još stanovnika NS koji zaslužuju pažnju, ne želimo muzej ovog tipa ...
  • Marko

    21.12.2021 18:30
    Ovaj narod je odlepio totalno.
  • Tetreb

    21.12.2021 18:29
    Dok si živ
    Meni je lično bitnije kako se okruženje ponaša za života prema nekome nego posle smrti.Srbija,uvek puna ekstrema.
  • lalos

    21.12.2021 18:29
    aman bre prestanite da secete drvece i parkove!!!
  • Stefan

    21.12.2021 18:28
    jooooj
    Balašević zaslužuje obeležje al ovo je sramota šta se radi , uništiti park ovakvom nakazom od objekta , ma bilo kakav objekat da je u pitanju. Treba ponovo blokirati ulice i mostove zbog ovakve bahatosti.
    Parkovi su pluća grada.
  • Vulew

    21.12.2021 18:16
    Nedao bog da ovo stvarno naprave
  • Popara

    21.12.2021 18:16
    ..
    Balašević u grobu, vrti se ko ventilator.
  • Хајнал Чурушки

    21.12.2021 18:14
    Музеј
    Зар смо ми толико богати да том човеку подижемо музеј, а немамо пара за ствари које су нам много прече!?Размислите мало, зар то није преурањено?
  • major Vuk

    21.12.2021 18:14
    Gluposti nikad kraja
    Da nije malo rano za muzej? Pa jos sa sobama! A o izgledu svaki komentar je suvisan. On je voleo Vojvodinu i trebalo je u tom stilu ( salas) a ne neka futuristicka ...nja !!!1
  • Лиманац

    21.12.2021 18:13
    Музеј, уколико је потребан, треба да буде на Салајци, а не усред парка. Фондација „Балашевић” је испала бахата и безобзирна према суграђанима јер од музеја жели да направи апартмане за издавање и продавницу, како би профитирала. Испаде Ђока најскромнији.
  • Zoran

    21.12.2021 18:11
    Rano je!
    Dajmo da vreme učini svoje ! Da se stvari slegnu ! Njemo je svejedno ! Njemu se ne žuri !
  • Neee

    21.12.2021 18:08
    Ne
    Ne, ne i NE
  • Uh

    21.12.2021 18:04
    Pa zašto krljaju park?!
  • Bb-ns

    21.12.2021 18:03
    Pitanje, ko to plaća, da nisu balaševići?
  • Naivni novosađani

    21.12.2021 18:00
    Ako se pitate zbog čega "muzej posvećen panonskom mornaru" izgleda moderno i bez ikakve asocijacije na Đoleta to je samo zato što ovo jednog dana treba da se pretvori u hotel/motel u nekom momentu.
  • Zoki021

    21.12.2021 17:53
    Divno
    Još jedno uništavanje zelenog prostora!! Treba nam kiseonik ,a ne muzeji! I gostionice sa 11 soba da bi se neko okoristio !!
  • Aleksandar

    21.12.2021 17:48
    Opet
    Po zelenilu seci betoniraj, Novosađanin, cenim Balaševića, ubeđen sam da nikad Balašević ne bi bio za ovakav muzej pogotovo ne u parku.
  • Milan NS

    21.12.2021 17:46
    Dali je realno da jednom pevaču prave muzej,trošiti naše pare na muzej.Aj spomenik ali muzej.Bolje da ste dali beskucnicima, bolesnoj deci.

    Neka se gospodja Balasevic odrekne svoje kuće na Salajci u korist muzeja.

    Još ćemo na kraju praviti muzej Karleusi ,Ceci,Aci Lukasu??????
  • Starosađanin

    21.12.2021 17:38
    Miloše, građani koji su voleli Đoleta i njegovo stvaralaštvo i ti, tvoja stranka i haos koji ste napravili za ovih 30 godina su dve suprotne stvari.
    Izvuci ruku iz suknje, ne diraj dugmiće - i ostavi muzej za posle izbora, kada vi odete bespovratno u istoriju.
  • Joca

    21.12.2021 17:38
    Priznaj Vučeviću da bi radije pravio muzej Mladiću, Draži i ostalim zločincima nego tamo nekom Balaševiću, zar ne?
  • Marko

    21.12.2021 17:37
    Hm hm

    Nisam za. Đoki svaka čast ali što ne bi i Riblja čorba sutra-prekosutra dobila neki obelisk u nekom parku?

    Đole je estradni umetnik. Pustite čoveka da počiva u miru.
  • Mile Sauer

    21.12.2021 17:33
    Jesu li sobe kom 11 kao u svakom posetnom hotelu na spratu?
    Kafe u prizemlju
    a prodavnica kod ulaza
    Taman cela proodica sa ima
    biznis ?
    Baljezgarija.
    Bljak.
  • Z

    21.12.2021 17:32
    Kakva besmislica!
  • micika

    21.12.2021 17:31
    alo alo
    Bezobrazluk, bahatost. Prstom u oko građanima Novog Sada. Sramota!
  • Gandra

    21.12.2021 17:29
    Zastoooo
    Zastoooo gradnja u parkovima? Sta vam je ljudi!!??
  • Ognjen

    21.12.2021 17:28
    Koja smejurija, Balasevic to nije trazio i to je jasno i javno rekao. I to od Radikala koji su ga konstantno ucutkavali.
  • Viki

    21.12.2021 17:25
    Ne lomite mi bagrenje
    Ne uništavajte priobalje, volimo našu reku i zelenilo, širinu i mir... šta vam je, zaustavite se... gde gori, kakvi muzeji i restorani, sa sve 11 soba, jao... ljudi...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna